Followers

Has Been Here Since

December 10, 2010

Totty Notty

;:liFe is so short...so...make the life more exciting to make u smile n happy always...having children make your life more wonderful n meaningful:;

Wednesday, March 9, 2011

Senda Pagi Rabu

Assalamualaikum....
~hye there~
Ari ni ari rabu...hehe....Nak dijadikan cite pagi tadi...aku hampir hampir nak bawak Ahmad Aqil Irsyad ke sekolah....aku rase peristiwa ni seseuatu yang lucu....nak tau nape????


...




...




...




....




semua nye disebabkan ini....



ape kena mengena link kat atas ni ngan aku nak terbawa Aqil Irsyad ke sekolah???hehe

sebab....aku terlampau excited giler. Aku dah dapat solution camne nak ajar bebudak aku jawab exam untuk Paper 2 English. InsyaAllah dieorg leh buat....

Disebabkan link kat atas tu jugak pagi tadi buat aku teringat ingat sampai melayang pikiran aku ni cam ne nak ajar bebudak aku...Disebabkan terlampau berfikir sangat...aku leh terlepas kawasan umah "mama" Aqil...huhu....mujur tak jauh sangat pikiran aku melayang....sebaik je tersedar dari lamunan, *eceh cam lagu Hattan plak...Lamunan ku Terhenti* aku cecepat patah lik g umah mama Aqil....huhu....Gitu la cite senda di pagi hari ni....huhu....

And ari ni lik lambat dari amek Aqil....sebab kat skola td ader kursus penandaan dan pemarkahan kertas jawapan english....actually sume matapelajaran ader....so sume cikgu cikgu berkenaan masuk dalam kursus ikut matapelajaran yang di ajar. Kursus tu sangat sangat berguna untuk cikgu cikgu baru cam aku ni yang baru nak blaja menanda kertas jawapan ikut format UPSR....very very useful....sedikit sebanyak leh aku apply mase nak tanda kertas jawapan bebudak untuk test yang baru lepas ni....Alhamdulillah dapat gak info pasal ni.....tengkiu Pn Manisah for given us some useful knowledges and info.huhu...

So...mase lik dari skola tadi jugak....aku terlibat dalam jammed yang tak panjang sangat la....ader eksiden...antara lori minyak, kete n lori ikan....kete savvy tu termasuk bawah lori minyak...tapi tak dalam sangat la....and lori ikan tu dah di alihkan cume sampah sampah die masih bertaburan di atas jalan....so nak tak nak kena gak kete comel ku tdi langar sampah sampah die....so berbau ler bau bauan yang *harum masuk dlm kete...eeeeeeee...yakkkkkkkk.....

Ok la....Aqil Irsyad pun dh berbunyi lama dah ni....t hapdate lagi ye.....


tatatititutu



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...