Followers

Has Been Here Since

December 10, 2010

Totty Notty

;:liFe is so short...so...make the life more exciting to make u smile n happy always...having children make your life more wonderful n meaningful:;

Thursday, March 31, 2011

...Kelekaan atau kelalaian...

Assalamualaikum...hye there....harap sihat sume nye ek....erm ari ni aku mintak cuti rehat khas sebab nak jaga aqil irsyad...nape ek????sebab mama (babysiter) die masuk spital. nape plak masuk spital???sebab die kena kencing manis...al maklum la die tengah pregnant skang ni anak yang kelima...sukur alhamdulillah...rezeki die...hehe....

Entry kali ni nak cite pasal aqil irsyad tertumus kat simen. Tertumus sampai dua kali plak tu dalam satu malam. Kechian anak mummy ni....mase tu just kami berdua je kat umah...ayah aqil irsyad keje shift petang...lik kul 12 tengah malam...cam ne leh tertumus???


video ni di captured pas die dah tertumus dua kali....hehe...*sempat je kan mummy die*...ni cam aksi replay la...ahaks...bayangkan la yang tilam tu tile kat umah ni ek...sampai lebam dahi anakku ni. sebelum tu tertumus kat atas tikar. So sakit nye kurang sket...tapi ader kesan luka la...cam ni...

saya ader tanda di dahi...

siap ader kesan tiko tu lagi...mase kejadian tu plak aku tengah layan facebook ler...erm...kelekaan atau kelalaian????jawabkan...hehe

Pastu dh tibe mase nak tdo plak...tilam dah bentang kat depan...aku nak g dapur jap amek air. aqil irsyad plak, aku tinggalkan kekeyangan pas minum susu...tengah tunggu air penuh dalam botol kuning kesukaan aku tu tetiba dengo bunyi berdentum yang kuat...Ya Allah anakku!!!!!...nangis tak hengat la budak kecik ni...cecepat aku bg minum air..takut die terperanjat....erm mujur la die nangis tak lama...setelah dipujuk ngan tunjuk gelas berisi air kat die...ngeh ngeh ngeh....pastu kuar la lebam kat dahi belah kiri die.....

 nampak tak??

shian kan kat saye....ni mummy punye pasal..

Itu saje la ek untuk kali ni...tengok tengok la anak anda walau di mana anda berada....adios

tatatititutu...luv my son...muahhhhh



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...