Followers

Has Been Here Since

December 10, 2010

Totty Notty

;:liFe is so short...so...make the life more exciting to make u smile n happy always...having children make your life more wonderful n meaningful:;

Tuesday, March 8, 2011

~ngok ngek kepala kemek~

Tensen...tensen....tensen.....Patutnye minggu monthly test ni merupakan minggu yang indah buat aku...ekekekekke....Lain plak jadiknye ari ni....gerammmmmmmm......Bukan minggu ngulo ye...tapi leh rehat sket dari wat lesson plan.....malas nak pikir nak wat pe tiap tiap ari dalam kelas....hehe....tu je....

Ok la nak jadik cite, ari ni ader kelas ngan bebudak 5 Harapan....kire bebudak ni kelas last la dalam aliran 5. AND ari ni merupakan paper English 1 & 2. Bebudak kelas ni ramai yang perlukan perhatian guru-guru semasa PnP. So,mase masuk kelas derang tadi,memang aku tengok jawapan derang......MASYAALLAH...ntah hape hape yang di tulis nye...padahal dh belajo dh mende tu....geram tengok.....tapi aku leh saba lagik la....So aku tolong derang sket sket. Bukan bagi jawapan tau tapi ajar terus camne nak jawab...terpaksa....tapi bukan bagi jawapan bulat-bulat...just remind kan lik pe yang dh aku ajar...tapi tu pun tak leh catch up jugak...tensen...tensen...last last bagi sket sket hint..hehe

Skang ni yang aku geramkan nye...dh la kite bg cara nak jawab camne....ade plak 2-3 pelesit dalam kelas ni main main...dh la tak pandai....bile orang dh cakap wat camtu, tak mahu plak die wat nye...die lebih kisahkan main die je...geram sangat tengok. bile kena belasah tau plak nak merajuk...ermm....kim salam teacher zainon ni nak pujuk....tapi pujuk gak diam diam sesambil tengok paper die sesambil betulkan pe yang patut...hehe....kire baik ati jugak la tau aku ni tadi....

Tu sorang pelesit...sorang lagi ni...dah banyak kali cakap wat cam mana...leh plak die main main....pastu dua tiga kali aku round tempat die...stilll no progressss kat paper die....gerammmmm...pe lagi belasah lagi....hehe
belasah belasah sayang....ngehngehngeh

Ni plak ade sorang budak pompuan ni...tak tau la nak cakap camne....dalam kelas suke mengacau kawan kawan die....suke cakap yang mengarut mengarut....suke mencarut yang bukan bukan....suke tarik tarik tudung kawan die....and actually die ni from problem family....mak ayah die tak amek kisah pasal die...so die skang di jaga oleh family angkat die...family angkat die pun cam tak amek kisah kat die sangat....cian budak ni....tapi dalam cian cian menyampah pun ader....nakal gak la budak ni....yang tak tahan mase exam tadi...patut nye kat SEct A for paper 2 kena wat 5 ayat based on picture given...tapi die leh plak wat 2 ayat....pastu aku suh ler die wat lagi 3 ayat...bleh plak die cakap malas....pastu yang sedeynye ati aku bile denga die cakap...."ala cikgu...mak saya tak marah pun saya dapat markah rendah". maksudnye kat sini...family die memang tak amek berat about her education. So poor this girl....then aku pun balas lik cakap die..."mak awak tak marah, tapi saya marah...abiskan keje ni"...nak tak nak...die buat jugak...tapi memang ntah hape hape yang ditulisnye....td tak sempat nak take pic paper die....t ek....


Pape pun..memang kena banyak bersabar menjadi seorang pendidik ni untuk jadikkan anak anak bangsa kite berjaya...and cabaran masa kini adalah lebih besar berbanding dulu....doakan saye berjaya....insyaAllah...

ok la...dh luahkan dh kat sini....lega sket....pas ni nak makan n nak main main ngan aqil irsyad jap....ok adios


tatatititutu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...