Followers

Has Been Here Since

December 10, 2010

Totty Notty

;:liFe is so short...so...make the life more exciting to make u smile n happy always...having children make your life more wonderful n meaningful:;

Friday, February 11, 2011

Oh Tidak!!!!

Assalamualaikum
~hye there~

Alhamdulillah....panas badan Aqil irsyad dah semakin kurang.
Die pun nampaknye dah semakin sihat and aktif lik untuk tergolek-golek kat atas lantai ni.
syukur....

Tapiiiiiii........


Semalam....mase amek die dr umah mama die....ader nampak taik mata die kuar.
Banyak jugak la.
Ingatkan taik mata yang bese tu.
So aku biarkan je la....
Bersihkan la dulu oke sebelum biarkan tu....hehe

So....sampai je umah...
as usual...aku susukan budak kecik tu...
then die pun tdo.....dalam buai die.


Tak lama pas tu...aqil bergerak-gerak dalam buai die.
so...hubby aku henjut lik buai die.
Tetiba....die meninggi sore die....
*bUkan marah aku k.
Cume die terkejut....Taik mata Aqil banyak.
Die cakap Aqil sakit mata.
So....aku just bersihkan ngan kain basah sebab taik tu ade yang dh kering... klu bersihkan cam tu je takut sakit plak si kecik tu....

And after that...ader gak aku tanya2 kat member2 pasal sakit mata aqil ni.
ader gak tips yang dieorang bg.....*mekasih kawan ku....


Then ari ni...dah ok dah sakit mata die tu.
tapi........





lain plak sakit yang datang ni...
tetiba lik skola td...aku tgk kt kaki die ade cam gegata....
*sejenis penyakit gatal yang akan mengeluarkan bintat2 yang beso2.
Ya Allah...ujian pe yang Kau nk uji kami suami isteri ni....
berilah kami kekuatan.....



sebenarnye pagi td lg dh perasan cam ader nyamuk gigit kt pipi belah kanan die...
rupe2 nye die kena gegata....
semoga anakku tiada apa2 yang serius ok sayanggg


so....aku dh letak calamine lotion kt tempat gegata die tu...
pas mandi ni nak letak lagi.....






sayanggggggggg anak mummy.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...